Doa : Selepas membaca tahiyat akhir , sebelum salam

by - 20.7.15

Assalammualaikum!

Simpler, hari ni saya nak kongsi satu doa yang selalunya uztaz saya baca sebelum dia salam dan lepas habis baca tahiyat akhir. Uit? Cam ner tu?image

Kan kita baca tahiyat akhir pastu terus jer baca doa ni tanpa bismillah dan habis baca doa ni, bagi salam.



(Fil-'alamina-Inakka-hamidun-majid......doa ni.......salam)

Apa-apa pun kalau bca ni pahala lebih yer tak? image

Maksudnya:
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada azab kubur, aku berlindung denganMu daripada azab neraka jahanam, aku berlindung denganMu daripada fitnah kehidupan dan kematian dan berlindung denganMu daripada Al-Masih Dajjal".

You May Also Like

0 ulasan